ماگ فانتزی - An Overview

Wiki Article

علاوه‌ بر نوشیدنی‌ های گرم، شما می‌توانید سوپ و غذا های مایع دیگر را نیز در تراول ماگ نگهداری کنید، از آنجایی ‌که نام این نوع محفظه ها تراول ماگ می‌باشد، شاید بسیار شما تصور کنید که اندازه آن‌ ها به اندازه یک لیوان معمولی است، اما این محصولات معمولا گنجایشی بیشتر از یک لیوان معمولی دارند و می‌توانند تا حدود دو لیوان مایع را در خودشان جای دهند، البته تراول ماگ ها نیز درست مانند فلاسک چای معمولی در اندازه‌ های گوناگون و متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند.

نکته دیگری که شما هنگام خرید تراول ماگ باید به آن دقت داشته باشید، جنس محفظه داخلی محصول می‌باشد، مخزن داخلی این محصولات با دو ماده اولیه شیشه و استیل ساخته می‌شوند، مخزن ‌های شیشه‌ای با شست ‌و شو به‌ آسانی تمیز می‌شوند و بوی مایعات را برای مدت طولانی نگه نمی‌دارند، این مخزن ‌ها می‌توانند برای مدت طولانی مایع شما را گرم نگه دارند و معمولاً باعث می‌شوند تا وزن کلی محصول سبک‌تر شود.

مدل آرایش عروس جدید؛ عروس خانم های با سلیقه عاشق این مدل ها میشن

برای استفاده در خانه ممکن است بتوانید از ماگ های بزرگتر استفاده کنید، اما برای استفاده در محل کار یا سفر ممکن است ماگ های کوچکتر را ترجیح دهید.

فاکتور زیبایی، دوام، و اندازه در محصولات ارائه ‌شده توسط خانه شکلاتی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مدل پیراهن بلند مجلسی زنانه؛ مدل های جذاب و زیبا برای خانم های جوان

امروزه به قدری مدلهای متفاوتی ??????? ????? به بازار آمده است که هیچ سلیقه ای بدون انتخاب نمیماند و حتی برای شات اسپرسو نیز حالت دوجداره را میتوانید پیدا کنید.

این ماگ ها را بیشتر برای نوشیدنی گرم استفاده می کنند چون قابلیت نگهداری مایع داغ را برای چندین ساعت دارد.

از آن گذشته دمای نوشیدنی تان از حالت معمول بیشتر نگه داشته میشود و شما میتوانید در مدت زمان طولانی تری جرعه جرعه آن را بنوشید.

تراول ماگ دخترانه صورتی و یاسی، فانتزی و کیوت یه ماگ با طرح فانتزی و دخترانه میخای؟

تراول ماگ نوعی دیگر فلاسک می‌باشد که در سال ‌های اخیر طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده است، تراول ماگ از لحاظ ویژگی‌ های کلی ساخت، تفاوتی با فلاسک چای ندارد، تنها تفاوت این محصول تک‌ نفره بودن، گنجایش کم آن و اندازه جمع ‌و جور آن می‌باشد، تراول ماگ برای افرادی که به پیک‌نیک های تک‌نفره یا کوهنوردی علاقه ‌مند هستند، گزینه بسیار مناسبی است، انواع متفاوت تراول ماگ در حال حاضر طوری طراحی شده‌اند که بتوانند برای مدت نسبتاً طولانی دمای مایعات شما را حفظ کنند.

این ماگ از جنس سرامیک بوده که در طرح های یکی از شخصیت های کارتونی مانند مینی ماوس، میکی ماوس، اولاف، پو و غیره است.

برای دیدن سایر محصولات مشابه مثل انواع تراول ماگ و فلاسک، میتونید روی گزینه های زیر کلیک کنید.

در ادامه ویدئو معرفی تراول ماگ فانتزی و پاستیلی کافی کاپ رو با هم مرور کنیم:

Report this wiki page