ماگ حرارتی Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

سلام امروز این بسته به دستم رسید واقعا از همه ی نظر ها عالی بود میترسیدم که در ارسال بشکنه اما به حدی خوب بسته بندی شده بود که هیچ آسیبی بهش نمیرسید از کیفیت کار هم بگم که جنس ماگ فوق العاده بود و تصاویر چاپ شده هم دقیقا عین تصاویری بود که ارسال کرده بودم به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی خوب قطعا دوسه تایی دیگه هم سفارش میدم خسته نباشید خدمت عوامل زحمت کش ونوس مارکت

در کل لیوانی که رنگش عوض میشود به عنوان ماگ جادویی یا لیوان حرارتی شناخته میشود.

این لیوان ها اغلب دارای دوجداره ی شفاف قابل رویت هستند که در بین آنها فضای خالی ای وجود دارد که به وسیله ی هوا پر شده که سبب میشود دمای مایع به بیرون منتقل نشود و  گرما را تا مدت طولانی تری در خود نگه دارد.

تصویری که دادم یکم دقت خطوطش پایین بود ولی انصافا قابل چشم پوشی بود

ورود رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ورود با رمز عبور یکبار مصرف

شما برای خرید و سفارش ماگ می توانید ابتدا ماگ مورد نظرتان را با رنگ و مدل مورد علاقه تان، انتخاب کنید و سپس آن را به سبد خریدتان اضافه کنید.

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است.

برای خرید ماگ حرارتی میتوانید به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و انواع لیوان حرارتی را از نظر جنس و قیمت مورد مقایسه و بررسی قرار دهید، سپس مدلی را انتخاب کنید که مناسب با نیاز و بودجه‌تان باشد.

واقعا کارتون عالیه کادو به بهترین ??????? ????? شکل انجام شده بود بسته بندی عالی و چاپ و طراحی هم عالی عالی بودش

اگه خیلی روی طرح حساسین و طرح‌های موجود ماگ حرارتی راضیتون نمی‌کنه، پس وقتشه خودتون طرح دلخواه‌تون رو پیدا کنین و سفارش چاپ روی ماگ حرارتی رو توی سایت کادینر ثبت کنین.

انتخاب طرح ماگ یا لیوان حرارتی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و میتوانید بر اساس علایق خود طرح و مدل آن را انتخاب کنید، اما اگر طرح‌‌های موجود در بازار را نمی‌‌پسندید و یا می‌‌خواهید طرحی مخصوص به خودتان را داشته باشید میتوانید طرحی از تصویر خودتان یا مناظری که به آن علاقه دارید را سفارش دهید، چرا که امکان چاپ طرح دلخواه بر روی ماگ حرارتی وجود دارد.

تو باسلام، فقط بعد از رضایت مشتری، پول به دست غرفه‌دار می‌رسه.

این نوع ماگ ها تنوع بسیار بالایی دارد که می توان طرح آن را بر اساس سلیقه ی خود انتخاب نمایید. ماگ دیزنی و کلکسیونی دارای طرح های کلاسیک، فانتزی، طرح کارتونی و شخصیت های مورد علاقه و مدرن می باشد.

چاپ حضوری: می توانید به فروشگاه های چاپ و تبلیغات مراجعه کنید

Report this wiki page